Шулева иска по-либерална политика в медиите и публичност на бизнес успехите у нас

Бившият царски вицепремиер настоява имената на компании да се съобщават в ТВ ефир, без водещите да бъдат глобявани от СЕМ

Лидия Шулева

Лидия Шулева

"74% от хората смятат, че негативните новини преобладават, сочи изследване на "Тренд". Над 60 на сто пък са на мнение, че не се споменава за добрите и успешни наши предприятия извън страната ни". Това заяви пред БТВ бившият икономически министър в правителството на НДСВ и ДПС Лидия Шулева. 

Тя констатира, че у нас има анонимна медийна среда, която не позволява да се споменават имената на фирми в национален ефир. Шулева е категорична, че Законът за радио и телевизия трябва да се промени, за да може да се показват добрите примери по телевизиите. Тя е категорична, че е нужна кръгла маса с участието на бизнеса, СЕМ, както и всички останали засегнати страни, на която да се реши проблемът.

Шулева допълни, че липсата на имената на компании в ефир извън рекламното време води до демотивация на младите хора. От друга страна, след това фирмите се чудят защо няма желаещи да работят при тях. 

"Има признаци за приближаваща криза и те идват от ЕС. У нас намаляха поръчките в предприятията, което рефлектира и върху работниците. Нашата икономика е силно зависима от ЕС. Ние не успяхме да се възстановим напълно от кризата през 2008 г.", каза още бившата министърка.