Това реши днес правителството
Минималната работна заплата ще нарасне до 610 лв. от 1 януари 2020 г. Размерът й ще се повиши е 50 лева или с 8,9% в сравнение с настоящата година, реши правителството. Това съобщиха от правителствената информационна служба.
За повишаването на минималната работна заплата на 610 лв. способстват икономическото развитие, устойчивите темпове на ръст на БВП, увеличаване броя на заетите и отчетеното повишаване на средната работна заплата за страната.
Предлаганият нов размер на минималната работна заплата от 610 лв. ще има благоприятно въздействие върху вътрешното търсене, заетостта и жизненото равнище на най-нискодоходната част от работната сила.
От 1 януари минималната работна часова заплата ще бъде 3,66 лв.
Още от Бизнес
Глобиха „Дойче банк“ с 8 млн. евро за пропуски спрямо клиенти
През 2023 г. интеграцията на Postbank в Deutsche Bank доведе до ситуация, в която клиенти загубиха достъп до сметките си
Шефът на "Кауфланд" към КЗК: В съда ще ви направим на пух и прах
Спрете, защото "Кауфланд" е много голям, ако продължите - фалитът на КТБ ще ви се стори като летен бриз, предупреди изпълнителният директор Михаил Петров
Нов законопроект вдига прага за регистрация по ДДС
Народните представители очаквано приеха само предложения законопроект от Министерски съвет, а четирите на опозицията бяха отхвърлени