Все още трудно се ориентираме в информацията, която ни залива. Склонни сме да посягаме към ментето, само защото е по-евтино. Вярваме на реклами, не можем да отличим заблуждаващите. Предоверяваме се на форуми и написани в интернет мнения, голяма част от които са чист пиар. Такова е мнение на Богомил Николов, председател на Асоциация „Активни потребители“, споделено в предаването на БНР „Нашият ден – практично“.
По повод излезлите преди дни резултати за фалшификати на масло, заради които БАБХ наложи глоби, Богомил Николов смята, че начинът да спрат да ни лъжат е собствената ни активност като потребители. Да не спираме да пускаме жалби, нещо повече, да заливаме институциите с такива, съветва председателят на „Активни потребители“. Защото една жалба може да бъде пренебрегната, но 500 не могат. И даде пример с опитните европейски потребители, които се сдружават, за да пазят интересите си. А у нас дори бизнесът чака институциите да решат проблемите му. Пример: таксиметровите фирми, които не могат да се справят с „копърките“ сред тях.
Още от Бизнес
Защо рублата се срина?
Кои продукти ще изчезнат от рафтовете в Русия, какво ще стане с ипотеката и защо руснаците трябва спешно да изтеглят спестяванията си от банките
Асен Христов: Неверни са слуховете, че повече от 12 заявления за напускане са подадени в "Електрохолд"
Ако някой дойде като електромонтажник при нас, взима 2000 лева моментално, твърди собственикът на дружеството
Държавата се отказва от 26 млн. лв. неустойки по разширението на „Чирен“
Според адвокат на „Антикорупционния фонд“ всички поръчки по проекта стигат до мега фирмата „Главболгарстрой“