Все още трудно се ориентираме в информацията, която ни залива. Склонни сме да посягаме към ментето, само защото е по-евтино. Вярваме на реклами, не можем да отличим заблуждаващите. Предоверяваме се на форуми и написани в интернет мнения, голяма част от които са чист пиар. Такова е мнение на Богомил Николов, председател на Асоциация „Активни потребители“, споделено в предаването на БНР „Нашият ден – практично“.
По повод излезлите преди дни резултати за фалшификати на масло, заради които БАБХ наложи глоби, Богомил Николов смята, че начинът да спрат да ни лъжат е собствената ни активност като потребители. Да не спираме да пускаме жалби, нещо повече, да заливаме институциите с такива, съветва председателят на „Активни потребители“. Защото една жалба може да бъде пренебрегната, но 500 не могат. И даде пример с опитните европейски потребители, които се сдружават, за да пазят интересите си. А у нас дори бизнесът чака институциите да решат проблемите му. Пример: таксиметровите фирми, които не могат да се справят с „копърките“ сред тях.


Коментари (0)