„Дженерали Застраховане“ обяви успешния финал по придобиването на ЗАД „Виктория“ АД, с което се създава шестата по големина компания в бизнеса на общото застраховане с общ пазарен дял от 9% и общ премиен доход от 72 милиона евро. След сливането остава само марката на „Дженерали“, която ще обслужва своите клиенти и тези на „Виктория“ АД.
Целта пред обединеното дружество е да увеличи пазарния си дял от 9% и постепенно да се превърне в лидер на продажбите на дребно в България.
За целта „Дженерали“ ще приложи нова пазарна стратегия, която е фокусирана върху обслужването на клиентите и лоялността, задълбочени анализи и широкото използване на технологиите. По този начин компанията иска да се разграничи от конкурентите и да предлага не само продукти, а цялостни решения.
От компанията подчертават, че сливането няма да доведе до промяна в условията на застраховане при клиентите на „Виктория“. Всички сключени застрахователни договори с компанията до момента запазват действието си при същите условия и срок.
"Нашата цел е да изградим дългосрочни взаимоотношения с клиентите и стратегическите партньори, като им предложим опростени и интелигентни решения, насочени към подобряване на тяхната удовлетвореност и същевременно с това максимално увеличаване на ефективността", обясни главният изпълнителен директор на „Дженерали“ Данчо Данчов по време на специална пресконференция, на която стана ясно, че сливането е станало още миналата седмица.
"Дженерали България" е част от "Дженерали Груп" - един от най-големите световни доставчици на застрахователни услуги с общ премиен приход за 2014 г. надвишаващ 70 милиарда евро. Със 78 000 служители по целия свят, обслужващи 72 милиона клиенти в над 60 държави, групата заема лидерска позиция на западноевропейските пазари и важно място на пазарите в Централна и Източна Европа и Азия.
Още от Бизнес
Отвъд Биткойн: Блокчейн – технологията, за която не знаехте, че ви е нужна, много повече от криптовалути
УНСС обяви започването на първата магистърска програма по криптоикономика от 2025 г. и автентичността на дипломите там също ще бъдат гарантирани чрез блокчейн технологии
Руската централна банка предупреждава за стремглава инфлация
Сега се очаква цените да се повишат със 7-8% през 2025 г., което коригира по-ранната прогноза за 2025 г., която беше между 4,5 и 5%
КЗК започна мащабно проучване на цените на храните в магазините
Във фокуса на наблюдението на Комисията за защита на конкуренцията са основни хранителни стоки, като яйца, мляко и млечни продукти, месо, брашно, хляб, олио и др.