Магазините отново масово пуснаха големи намаления след празниците и напълниха моловете за пореден път. Много от големите магазини отново са се окичили с надписи "-50%" както за женски, така и за мъжки дрехи, съобщи БТВ. Причините са много, едната от които, че хората често връщат коледните си подаръци и те трябва да бъдат продадени, обясняват специалистите.
„Всички, които не са харесали подаръка си, могат да го върнат с касова бележка и да получат друга стока или ваучер за нова колекция“, обясни Теодора Трифонова, която е управител на магазин. От Комисията за защита на потребителите (КЗП) пък отчетоха, че по Коледа са направили 160 проверки и са регистрирали 20 нарушения. Очаква се някои от тях да се повторят и при настоящите намаления.
"С печатни материали, разпратени до хората, се анонсира, че в търговските обекти са налични много изгодни стоки, а като отидете в самия търговски обект, те не са налични - т.е. идеята е да ви привлекат в съответния магазин и вие така или иначе нещо да си купите", казва Димитър Маргаритов от КЗП.
Още от Бизнес
Отвъд Биткойн: Блокчейн – технологията, за която не знаехте, че ви е нужна, много повече от криптовалути
УНСС обяви започването на първата магистърска програма по криптоикономика от 2025 г. и автентичността на дипломите там също ще бъдат гарантирани чрез блокчейн технологии
Руската централна банка предупреждава за стремглава инфлация
Сега се очаква цените да се повишат със 7-8% през 2025 г., което коригира по-ранната прогноза за 2025 г., която беше между 4,5 и 5%
КЗК започна мащабно проучване на цените на храните в магазините
Във фокуса на наблюдението на Комисията за защита на конкуренцията са основни хранителни стоки, като яйца, мляко и млечни продукти, месо, брашно, хляб, олио и др.