КНСБ започва във Варна кампанията "Бъди инфо-3", чиято цел е да помогне за създаването на системи за информиране и консултиране на служителите във фирми с над 50 души персонал. Кампанията вече е реализирана в Русе и Велико Търново, каза Анна Ковачева - регионален лидер на синдиката в морската столица.
„На 10-ти ще посетим над 15 големи предприятия, за да може да разясним кампанията по информиране и консултиране, и съответно да подпомогнем предприятията, в които няма изградена такава. Тя се състои от определен брой служители, които имат достъп до работодателя и право на информация какво се случва във фирмата и предстоящи промени, работно време, може би, ако има нужда от съкращение и всичко останало, каза Ковачева.
Тя вече се реализира в Русе и Велико Търново
Фактор Фактор
Още от Бизнес
UniCredit отправи оферта за придобиването на Banco BPM на стойност 10 млрд. евро
Офертата има за цел да „засили конкурентната позиция на банката в Италия, като генерира значителна дългосрочна стойност за всички заинтересовани страни
ЕK официално оспори пред СТО китайските антидъмпингови мита върху брендито
Китай трябва да даде отговор в рамките на 10 дни
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит