По време на празниците "Амазон" е продавал по едно копие от последния диск на Адел "25" на всеки три секунди. Албумът е бил продаден в 7 млн. копия в САЩ от 20 ноември.
Компанията е продала и достатъчно 50-инчови телевизора, за да запълни средната ширина на Гранд Каньон.
Пласирани са били и достатъчно маратонки за бягане, за да може всеки участник на маратоните в Ню Йорк, Чикаго и Бостън да получи по три чифта.
Amazon е продал толкова дънки, че да запълни разстоянието между Сан Франциско и Лос Анджелис, което е 643 км.
Повечето от клиентите на Amazon са предпочитали да пазаруват онлайн, като почти 70% от абонатите са пазарували през мобилни устройства.
Още от Бизнес
Отвъд Биткойн: Блокчейн – технологията, за която не знаехте, че ви е нужна, много повече от криптовалути
УНСС обяви започването на първата магистърска програма по криптоикономика от 2025 г. и автентичността на дипломите там също ще бъдат гарантирани чрез блокчейн технологии
Руската централна банка предупреждава за стремглава инфлация
Сега се очаква цените да се повишат със 7-8% през 2025 г., което коригира по-ранната прогноза за 2025 г., която беше между 4,5 и 5%
КЗК започна мащабно проучване на цените на храните в магазините
Във фокуса на наблюдението на Комисията за защита на конкуренцията са основни хранителни стоки, като яйца, мляко и млечни продукти, месо, брашно, хляб, олио и др.