Концернът Alibaba се доближава до нов рекорд. В следобедните часове на "черния петък" или както го наричат в Китай "денят на самотните сърца" той е продал стоки за около 21,4 млрд. евро според Bloomberg, докато година по-рано за целия ден продажбите бяха за 21,8 млрд. евро.
През първите две минути на тазгодишното събитие, започнало в полунощ, Alibaba продаде стоки на стойност 1,27 милиарда евро, твърди информационна агенция Xinhua. За първия час продажбите са достигнали почти 10 млрд. долара предава Ройтерс.
"Денят на самотните сърца" се празнуваше първоначално от студентите в Китай като противоположност на Свети Валентин, защото датата се състои само от единици. Преди осем години Alibaba започна да предлага на своите клиенти високи отстъпки в рамките на 24 часа на тази дата. Многобройни конкуренти последваха примера, правейки годишния Singles Day една голяма битка с отстъпки.
Следете с Фактор
България
Дянков: За да влезем в еврозоната, ни трябва редовно правителство с редовен премиер
- 10:02, 24 Ноември, 2024
Чичо доктор
Доц. Андрей Андреев: Присаждането на роговица спасява пациентите от слепота
- 09:52, 24 Ноември, 2024
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг