Поради тези обстоятелства е провокирана и активността на кредиторите на дружеството, които се опитват да се наредят на по-предно място при разплащането след продажбата.
Министърът обяви, че целята сума от приватизацията на БДЖ „Товарни превози“ ще бъде разпределена по равно за изплащане на задълженията към облигационери и към кредитори.
Това е решение на ръководството на жп дружеството, а не на министерството на финансите или на министерството на транспорта, обясни Дянков.
Министърът напомни, че българските и международните закони са ясни и определят начина, по който кредиторите ще получат всичко дължимо към тях. А той е „първият, който е кредитирал, е на първо място, вторият, който е кредитирал е на второ“.
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг