Това стана ясно на вчерашната среща на дипломата с министъра на земеделието и храните д-р Мирослав Найденов.
Двамата обсъдиха двустранните отношения на търговията с аграрни продукти. Министърът запозна посланика с развитието на земеделието у нас, съобщиха от неговото ведомство.
В Япония страната ни е известна най-много с киселото мляко и розовото масло и мисля, че може да предложим и нашите млечните продукти, посочи Мирослав Найденов.
Той подчерта, че на японския пазар трудно се пробива, защото е консервативен. Въпреки това в Япония има любители на виното, които се интересуват от винен туризъм, който пък е добре развит в България.
Министърът на земеделието посочи, че успешен начин да рекламираме български храни и продукти е предстоящото участието на страната ни на Международното изложение за храни и напитки „УТАГЕ 2013", което ще се проведе в град Осака, от 26 април до 6 май т.г.
Министър Найденов пожела успешен мандат на посланик Коизуми и му подари българско вино и продукти с розово масло.
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг