Най ценното в сътрудничеството ни с “Ню Бояна” е, че можем да използваме мнението на звезди от световна величина да кажат, че харесват България и че си заслужава тя да бъде видяна, посетена и споделено усещането за нея. Това е целта на клипа. Фактите за него сами говорят. Факт е, че 6 световноизвестни звезди казват колко прекрасна е България, факт е, че това не е правено досега, факт е, че тези звезди са изключително труднодостъпни, казва в интервю за "24 часа" министърът на туризма Николина Ангелкова. "Абсолютно съм убедена, че ще има положителен ефект за България. Подчертавам, това е нов рекламен, а не имиджовият клип за България и той е свързан с привличане на вниманието към държавата ни като кинодестинация. Благодарение на съвместните усилия на “Ню Бояна” и на г-н Ярив Лернер успяхме да използваме впечатленията на звезди от такъв ранг за страната ни, и то абсолютно безплатно."
На въпрос нейна ли е идеята да събере Силвестър Сталоун, Салма Хайек и другите звезди. министър Ангелкова пояснява: "Идеята ми да привлечем известни личности да рекламират България е още от момента, когато станах министър на туризма. Имам лични познанства с някои хора и смятах, че си заслужава. Благодаря на “Ню Бояна”, че прегърнаха предложението ми да се опитаме да използваме думите им за реклама на България, да споделят впечатленията си, ако, разбира се, го мислят. Защото и с много пари не можеш да убедиш актьор от такава величина да направи каквото и да е. Те пари си имат достатъчно. Не знам дали някой си мисли, че може изобщо да се калкулира това."
По думите на Ангелкова, клипът ще се използва там, където е полезно за България. Спестени са милиони средства. "За мен като партньор в такова сътрудничество е разбираемо да има лого на компанията, която е направила клипа без пари, дала ти е правата без пари. Логото е само в дългата версия."


Коментари (0)