Български информационен туристически център отвори врати в Токио, съобщи Министерството на туризма. Ангажиментът от наша страна е да предоставяме актуални рекламни материали, които да бъдат разпространявани в японската столица.
"България е известна сред азиатските туристи с розовото си масло и киселото мляко, но вече всички жители на Япония ще могат да получават информация на място за възможностите за туризъм в страната ни", е казала министър Николина Ангелкова при откриването на центъра.
Япония е в топ 50 на най-важните ни пазари и заема 41 позиция с над 9000 туристи за първите осеммесеца на годината. Това е с 16,5 % повече спрямо същия период на 2015 г.
Още от Туризъм
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза
Гръцките моряци удължиха стачката си
Гърция е въодушевена от българската идея за общи туристически пакети в Югоизточна Европа
България и Черна гора вече се обединяват в услуга на презокеанските туристи