По думите на зам.-министърът на туризма Бранимир Ботев при разпределянето на финансирането ще се включи бизнесът, "защото той най-добре знае как и къде има нужда от популяризиране на България". До това решение се е стигнало след среща с представители на туристическия бранш в понеделник, на който са били обсъдени горещите проблемите на отрасъла.
Ежегодно от бюджета се отпускат милиони левове за изработване на рекламни телевизионни клипове, сайтове и брандирани продукти за популяризиране на българските курорти най-вече в чужди специализирани издания и световни телевизии. Всяка година сумите нарастват. За 2013 г. са предвидени 28 млн. лв., година по-рано бяха заложени близо 23 млн. лв., а през 2011 г. - около 19 млн. лв.
Повечето от средствата са от оперативната програма "Регионално развитие", която за тази година дава 20 млн. лв., през 2012 г. сумата бе 15 млн. лв., а година преди това - 11 млн. лв.


Коментари (0)