"Случаят с ритнатата от шведски турист българска камериерка показва в голяма степен липсата на самочувствие на тези, които работят в туристическа индустрия", коментира директорът на Центъра на анализи и оценки в туризма Румен Драганов.
Според него има реална опасност шведският турист да успее да осъди държавата ни и да се окаже, че не той ще плати обезщетение на пострадалата, а точно обратното.
"Пострадалата от действията на шведския турист камериерка в Слънчев бряг трябва да получи обезщетение от 50 хиляди евро", категоричен е Драганов.
Според Румен Драганов трябва по-ясна политика в сектора на туризма.
Той призова и за създаването на Национална хотелска асоциация, която да представлява интересите на всички категоризирани хотели в страната.
Още от Туризъм
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза
Гръцките моряци удължиха стачката си
Гърция е въодушевена от българската идея за общи туристически пакети в Югоизточна Европа
България и Черна гора вече се обединяват в услуга на презокеанските туристи