Той призова българското правителство да инвестира в реклама в европейски държави. Рагин е категоричен, че срещу 100 млн. реклама на българския туризъм ще се върнат 10 млрд. приходи в страната. Според него такъв положителен пример е Хърватия, която е заляла с реклами френските телевизии.
Рагин бе категоричен, че България трябва решително да избяга от алкохолния туризъм, с който сега се славим. Според него недостатъчно развиваме рентабилния зимен СПА туризъм, балниолечението, ловния и исторически туризъм.
Още от Туризъм
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза
Гръцките моряци удължиха стачката си
Гърция е въодушевена от българската идея за общи туристически пакети в Югоизточна Европа
България и Черна гора вече се обединяват в услуга на презокеанските туристи