Рашидов отбеляза, че ако човек си вземе културен каталог някъде по света, никой не слага на корицата логото на държавата, а се поставя културен паметник, който е символ на тази държава и нация. Естествено, че на корицата на един албум за Рим ще бъде Колизеума, посочи Рашидов.
Той е категоричен, че в България има десетки световно признати специалисти, които се занимават с графика, илюстрация, дизайн, шрифт и не може един майстор на визитки да се прави на художник. Министърът подчерта, че не знае по какви механизми и поръчано и избрано това лого, но то е грозно и обидно за страната.
Скандалът с новото туристически лого на България върви от близо месец. Но най-притеснителното е, че за него държавата е платила 1 .400 000 лева. Специалисти художници твърдят, че най-скъпо лого може да струва не повече от 10 000 лева. От опозицията твърдят, че в случая става дума за тежки корупционни практики и за връщане на партийни каси на ГЕРБ.
Още от Туризъм
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза
Гръцките моряци удължиха стачката си
Гърция е въодушевена от българската идея за общи туристически пакети в Югоизточна Европа
България и Черна гора вече се обединяват в услуга на презокеанските туристи