Първият епизод от „Под прикритие” 5 е най-гледаният старт за всички сезони на сериала. Началото на криминалната сага бе видяна от над половин милион зрители (517 364) в ефира на БНТ1, на стрийминг - от почти 20 000 души, а официално каченият от БНТ и „Камера Ентъртейнмънт“ епизод във vbox7 е с 50 000 гледания до момента.
Любимият сериал на младата аудитория постигна 11% рейтинг и пазарен дял от 35% във възрастовата група 18-34 години. Това постави БНТ1 на първо място по гледаемост в съответния таргет, според данните на GARB Audience Measurement Bulgaria.
Близо 2000 почитатели аплодираха продължението на сериала и неговите създатели на премиерната гала вечер на новия сезон в Националния дворец на културата снощи. На сградата на НДК беше подготвен атрактивен 3D-мапинг, където героите от „Под прикритие” посрещаха феновете. А на голям екран се прожектираше червеният килим, по който минаваха звездите на хитовата продукция.
Разпространението на „Под прикритие” в още 16 територии дели продукцията от книгата на Гинес за най-продаван сериал в света. Това обяви президентът на американската компания New Films International Нисим Хейзън, който бе официален гост на откриващото събитие. „Първоначалната ни цел бе да продадем този сериал в 5, максимум в 10 територии в света. След втория сезон беше продаден в повече от 35-40, за третия сезон успяхме да го направим на 80 територии, а след четвъртия - в 186. Трудно е за вярване, но е истина, още малко е необходимо, за да влезе "Под прикритие" в книгата на Гинес. Благодаря на екипа и на невероятния мениджмънт на БНТ.” – каза още Нисим Хейзън.
„Постигнахме една голяма мечта – да изведем български сериал на световния пазар. За България това е голяма реклама, а успехът за нас, като обществена медия, е, че първи направихме пробива и зададохме висок стандарт за филмовата телевизионна индустрия у нас” – заяви генералният директор на БНТ Вяра Анкова.
Програмният директор на БНТ1 Севда Шишманова подчерта, че разширяването на териториите и увеличаване на рейтинга на сериала се дължи на начина, по който се развива проектът и държи висок продукционен стандарт. За героите от „Под прикритие”, в пети сезон залогът е по-голям от живота. Съдбата на всеки от тях ще свърши там, където го отвежда историята, градена пет сезона. Успехът за БНТ е, че разби представите, че българските продукции са локални и създаде касов хит, който е лидер на световния пазар. Поредицата връща на обществената телевизия близо 1 милион лева на година и тези постъпления ще продължат, докато сериалът се гледа по света” – допълни Севда Шишманова.
Продуцентът от „Камера Ентъртейнмънт“ Димитър Митовски благодари на феновете за подкрепата. Режисьорът Виктор Божилов им обеща интригуващ втори епизод с много екшън и неочаквани обрати. В старата игра на живот и смърт ще влязат нови играчи. Иво напуска улицата, в желанието да бъде недосегаем и с легален бизнес. Предстои да разберем кой ще му осигури това и на кого ще бъдат поверени мокрите поръчки в бандата. Следващата неделя криминалният психолог Яна (Силвия Петкова), профайлър със стаж във ФБР, влиза в действие. А Ния (Йоанна Темелкова) решава да продължи „бизнеса” на баща си Джаро, изправяйки се срещу Иво.
Още от Афиш
Гай Ричи събира Бенедикт Къмбърбач и Розамунд Пайк в новия си прект "Wife & Dog"
Продукцията се очаква де е приятна изненада за феновете на The Gentlemen, докато са в очакване на новия сезон на хитовия сериал в който Ричи разглежда света зад завесите на британската аристокрация.
Театър "Българска армия" с нова премиера
Пиесата „Солунските атентатори“ е посветена на едни от най-драматичните събития в нашата история
Внучката на Симеон Сакскобургготски подгря концерта на "Колдплей" в Барселона