Известния български музикант и промоутър Димитър Ковачев – Фънки става лице на шест малки български фирми, които получават възможността техният бизнес да се представлява от Фънки чрез рекламни акции в интернет, с билборди, плакати и фрайъри, както и с медийна реклама в печатни издания. Дружествата спечелиха конкурс на финансовата институция "Финтрейд Файнанс" АД, която иска да даде тласък на българското предприемачество.
Така популярният музикант ще рекламира автосервиза "Смоукс гараж“ ("Smoke's Garage“), работилниците "ТатуИнки“ ("TattooInky“) и "Дернев" ("Dernev“), специализираният магазин за вино "Темпус Вини“ ("Tempus Vini“), онлайн магазинът за офроуд и къмпинг оборудване "БулЕкстрийм“ ("BulExtreme“) и гурме бургерите "Стрийт Шефс“ ("Street Chefs“)
"Шансът собствениците да управляват истинска рекламна кампания с известна личност ще даде реално конкурентно предимство на тези малки фирми“, коментира Николай Николов, изпълнителен директор на "Финтрейд Файнанс" АД.
Димитър Ковачев - Фънки
Още от Клюки
Шарън Стоун се окичи с 3000 червени цветя, за да получи награда в Торино
Носителката на наградата за цялостно творчество се възползва от възможността да произнесе кратка реч на сцената на фестивала
Китара на Принс беше продадена за 381 000 долара
Всички китари на Принс са уникални, но нямат еднаква стойност от гледна точка на колекционерите
Дензъл Уошингтън с трогателни признания за виното и тялото му
15 години актьорът не спирал с "дегустации" на вкусни вина и изпиването на 2 бутилки на ден