23 Март, 2025

Гаджето на Джейсън Стейтън инкогнито в България

Гаджето на Джейсън Стейтън инкогнито в България

Чаровната англичанка  пристигнала у нас инкогнито, за да бъде  няколко дни близо до любимия си. Това опровергава всички клюки в британски и световни издания, свързани със популярната двойка и взаимоотношенията между Уайтли и Стейтъм, опровергавайки слуховете за раздялата им.

"Роузи и Джейсън не са се карали и не са си дали почивка. Всъщност тя тъкмо се върна от уикенд с него на снимачната площадка на новия му филм", обясни говорителят на блондинката.

Самата Роузи наскоро също коментира клюките по техен адрес.

"Нямам интерес да излизам с никого, намерила съм мъжа, когото искам. Интелектът и силата му са истински вдъхновяваци и впечатляващи. Ние имаме страхотна връзка и годините изобщо не са от значение. Професионалните задължения идват и си отиват, но ако вкъщи имаш някой, който да мисли, че си най-страхотният човек на света, това те кара да продължаваш напред", коментира хубавицата.

Припомняме, че Стейтъм не за първи път е у нас. От известно време звездата е във Варна  заради снимките на екшъна "Непобедимите 3" заедно с още няколко холивудски знаменитости. Сред тях са Силвестър Сталоун, Уесли Снайпс, Арнолд Шварценегер, Джет Ли и Долф Лундгрен.

 

Сподели:
Жителка на Мичиган стана милионерка не с нейния фиш

Жителка на Мичиган стана милионерка не с нейния фиш

Жена от окръг Кент влязла в магазин да купи конкретен лотариен билет, но те вече били разпродадени. Тогава тя купила друг фиш.

Автобиографичен филм донесе на Мелания Тръмп 28 млн. долара  

Автобиографичен филм донесе на Мелания Тръмп 28 млн. долара  

Продукцията за първата дама на САЩ и реализирана от видео платформата Amazon Prime Video на Джеф Безос

Роузи и Джейсън – на модния подиум за първи път след 16 години заедно

Роузи и Джейсън – на модния подиум за първи път след 16 години заедно

37-годишната британска топмоделка и 57-годишният холивудски екшън герой представиха новата колекция на луксозната марка, позирайки в изискани и стилни тоалети. Кампанията излъчва елегантност и неподправена химия между двамата, което я прави още по-въздействаща