Потребителите на „Фейсбук” са прекарвали по-малко време в социалната мрежа след въвеждането на новата новинарска политика, отчетоха от компанията.
Освен това реформата е довела до намаляване на потребителите в Съединените щати и Канада през последното тримесечие.
Компанията неотдавна обяви, че в новинарската си рубрика вече ще дава приоритет на публикациите, свързани със семейството и приятелите, за да стимулира общуването между хората.
Създателят на „Фейсбук” Марк Зукърбърг съобщи, че прекараното от потребителите време в мрежата е намаляло с 5 на сто. Той изрази увереност, че този спад ще се отрази положително в дългосрочен план.
Според Марк Зукърбърг този спад ще се отрази положително в дългосрочен план
Фактор Фактор
Още от Лайф стайл
Круизна компания предлага 4-годишно бягство от втория мандат на Тръмп
Круиз за 1 г. „Бягство от реалността“, за 2 г. - „Средносрочен избор“, 3 г. - „Навсякъде, но не у дома“, 4 г. - „Прескочи напред“
Синът на кралица Камила издаде тайната рецепта за пилешката ѝ супа
"Храната е призма, през която може да видим много неща$
Прегръдките на сбогуване - само 3 минути