Машинисти разкриха, че е имало нов случай, в който влак получил във вторник некоректен сигнал, но за щастие е била избегната влакова катастрофа.
„Пак имаше разминаване в сигнала, където не е редно да бъде допуснато. Машинистът спрял и е съставен акт, реагирал е навреме”, разказа Стоян Златев, цитиран от Би Ти Ви.
„Сигурността на движението на влаковете, това е наш приоритет определено. Конкретно искаме да се повиши сигурността, заплатите, пари искаме основно”, каза Димитър Шотов.
Машинистите от Пловдив заплашиха ръководството на БДЖ, че ще спрат работа, ако не получат по-добри условия на труд. Липсата на пари и условия са предпоставка за инциденти, казват машинистите и признават, че след катастрофата на гара Калояново работят под стрес.
Мизерията в локомотивното депо е огромна, оплакват се служителите.
„По машините трябва да се поставят климатици, хладилници, нови столове ергономични, защото работим доста часове”, допълва Димитър Гергов, председател на синдиката на Локомотивния персонал в Пловдив.
В Пловдив напусналите БДЖ само за година са над 20 души, допълват синдикатите.
Още от България
Тодор Тагарев: Нищожна е вероятността Путин да използва ядрено оръжие, знае какво го очаква
Сигурността на балтийските страни не е отделен проблем от тази на Европейския съюз, категорична е Раса Юкниявичене
Пеевски: Някой се опитва да плаши общините с орязване на бюджетите им, няма да го позволим
Грижата и отговорността на държавата към хората минава през грижата за общините и тяхното благосъстояние, което за нас е ангажимент и отговорност
Плевнелиев: Радев има план за властта, зад него са агенти на ДС и много олигарси
На следващите избори България наистина ще бъде на ръба да попадне изцяло отровена от популизма