"60 процента от избирателите в малките населени места не знаят, че на 25 октомври ще има и референдум за електронно гласуване", съобщи социологът Боряна Димитрова пред Нова ТВ.
По думите и, кампанията е вяла и в селата, и малките градове се провежда така нареченият директен маркетинг.
"Предлагат се екскурзии, боб, леща, дърва и други материални блага“, поясни тя.
Тя представени и данни от проучване на агенцията Алфа рисърч.
10% от анкетираните казват, че са получавали предложения за продаване на гласовете си, а три на сто по-малко одобряват тази практика.
Още от България
Бюлетините от 1777 секции ще бъдат преброени наново
За първи път Конституционният съд разпорежда проверка в такъв мащаб
Тома Биков: В историята на България има четири контрареволюции, последната се персонализира от Бойко Борисов
За него революциите в България винаги идват отвън, изненадващи са, променят целия политически ред и геополитическата ориентация на страната
МВнР: Отказите за издаване на визи за САЩ са намалели наполовина
„През последните месеци бяха положени значителни усилия в изпълнение на критериите за включване на България в Програмата за безвизово пътуване на САЩ."