"60 процента от избирателите в малките населени места не знаят, че на 25 октомври ще има и референдум за електронно гласуване", съобщи социологът Боряна Димитрова пред Нова ТВ.
По думите и, кампанията е вяла и в селата, и малките градове се провежда така нареченият директен маркетинг.
"Предлагат се екскурзии, боб, леща, дърва и други материални блага“, поясни тя.
Тя представени и данни от проучване на агенцията Алфа рисърч.
10% от анкетираните казват, че са получавали предложения за продаване на гласовете си, а три на сто по-малко одобряват тази практика.
Още от България
Андрей Райчев и гнусната кремълска пропаганда в „Денят започва“
Целта е да се внуши, че Украйна и Западът са агресорите, а Руската федерация е жертвата
Сачева: Спряхме наглата схема с огромните обезщетения по „френската безработица“
Преди те се получаваха безпрепятствено от българи, осигурявали се по 2-3 дни в чужбина, а после няколко месеца вземаха по около 2 300 лв. обезщетения в България
Киселова е била принудена да разпусне парламентарната група на МЕЧ, Радостин Василев разполага с таен запис от признанията й
МЕЧ готвят „сръбски сценарий“ – масови протести и блокади, готови са да срутят държавата, предлагат и вариант за възстановяване на групата им в Народното събрание