"Предизвикателствата в сектора са много, както и натрупаните проблеми през последните 25 г. Министерството е обърнало вниманието си към вътрешния пазар, но няма как да не се обърнем и към външния пазар, за да можем да привлечем колкото може повече чуждестранни туристи", коментира пред БНТ министърът на туризма Николина Ангелкова.
"Предстои страшно много работа по подобряване качеството на предлагания продукт. Всички знаем какво е било преди и какво е сега – и е необходима промяна. Цялото строителство, което се случи по време на бума и липсата на цялостна визия за това как да се развива националният туризъм, доведе до определени негативни резултати. Имаме за цел да се обединят усилията на държавата и на хотелиерите, за да се развива по-успешно туризма", посочи Ангелкова.
"Клипът с холивудските звезди е подготвен така, че да рекламираме България като кинодестинация. Вярвам, че киното и туризмът са неразривно свързани. Мнението на звезди от такъв ранг формира мнение – тези хора имат изключително много последователи. Това не е имиджовият клип на България, това е един от клиповете, които ще използваме за промотиране на България. Смятам, че клипът е стъпка в правилната посока – това са звезди от световна величина", каза още министърът на туризма.
Още от България
Главчев към РСМ: Въпросът с евроинтеграцията е решен, няма тема за разговор
"Може да съм избран по домова книга, но аз не съм домоуправител, а Министерският съвет не е домсъвет"
Йордан Цонев: Санитарен кордон от партия, която чрез ала-бала прави процентите си от 8 на 26? Не!
Той отхвърли обвиненията в изборни нарушения - партията е имала 30 листи, всяка от които е провеждала средно по пет събития на ден
Ахмети в Швейцария: Без албанците Северна Македония няма бъдеще
Той предупреди и за опасността от руско влияние в Северна Македония.