Това обяви председателят на Етичната комисия на Националния съвет за саморегулация Гриша Камбуров.
С това се е ангажирала компанията "Фикосота синтез", която рекламира българския деликатес.
В края на миналата седмица съветът настоя излъчването на клипа да спре, защото "нарушава правилата за благоприличие, социална отговорност и правдивост". Камбуров допълни, че дружеството не е приело аргументите на съвета, отбелязвайки, че и дума не може да става за сексуални намеци. Въпреки това ще се съобрази с решението и ще спре рекламата в този ѝ вариант.
"Изразяваме нашата изненада и несъгласие с решението, особено имайки предвид цялостната телевизионна среда в България", се казва в писмото на компанията до съвета. Оттам уверяват, че изпълняват препоръката заради респекта си към тази организация и заради политиката си да спазват регулациите.
Според Камбурова ще се наложи цялата рекламна кампания да бъде преработена.
Още от България
Летище София вече носи името "Васил Левски"
Президентът Радев издаде указ за това, с днешна дата
БЗНС: Свободата, демокрацията и независимостта не са за продан
"В тази нова реалност, в която идеологиите се сменят, а геополитическият баланс се размества, ние трябва да защитим фундаменталните ценности, които ни определят."
Пеевски: МВР и Прокуратурата да защитят държавността от шайката на Костадинов
"Държавата, в лицето на своите институции трябва да се противопостави на тези фашизоидни анархисти"