Това обяви председателят на Етичната комисия на Националния съвет за саморегулация Гриша Камбуров.
С това се е ангажирала компанията "Фикосота синтез", която рекламира българския деликатес.
В края на миналата седмица съветът настоя излъчването на клипа да спре, защото "нарушава правилата за благоприличие, социална отговорност и правдивост". Камбуров допълни, че дружеството не е приело аргументите на съвета, отбелязвайки, че и дума не може да става за сексуални намеци. Въпреки това ще се съобрази с решението и ще спре рекламата в този ѝ вариант.
"Изразяваме нашата изненада и несъгласие с решението, особено имайки предвид цялостната телевизионна среда в България", се казва в писмото на компанията до съвета. Оттам уверяват, че изпълняват препоръката заради респекта си към тази организация и заради политиката си да спазват регулациите.
Според Камбурова ще се наложи цялата рекламна кампания да бъде преработена.


Коментари (0)