„Във всички страни от Европейския съюз предизборната кампания за евровота започна вяло. Надпреварата за Европейски парламент е с все още нисък интензитет, макар че кампанията постепенно набира скорост. България е сред страните с преобладаваща активност“. Това каза пред БНР проф. д-р Лилия Райчева от Факултета по журналистика към Софийския университет и ръководител на българския екип на Европейския център за мониторинг на изборите.
Днес ще бъдат обявени първите междинни резултати от мониторинга на рекламните предизборни кампании на основните политически партии, участващи в изборите за ЕП.
„Във фокуса на предизборните кампании на страните в Евросъюза на първо място са икономическите параметри, следват миграцията и проблемите с околната страна. При нас излизат на първо място материалите с благосъстоянието, на второ място – материалите с икономическата проблематиката. Доста от страните пречупват кампаниите си през националния интерес“, допълни проф. Райчева.
Най-активна е кампанията в социалните мрежи, подчерта тя.
Следете с Фактор
Свят
Еврокомисар Илва Йохансон: България и Румъния ще се възползват от всички облаги на Шенген
- 20:18, 26 Ноември, 2024
Още от България
Министър Тахов: Ще извършим повторни проби за чума по овцете
Той подчерта, че решението за втора проба не е продиктувано от съмнения в първоначалните резултати, а е мярка за възстановяване на доверието между институциите и засегнатите страни.
Марк Рюте: Алиансът трябва да „отиде по-далеч“ в подкрепата си за Украйна
„Нашата подкрепа за Украйна им позволи да продължат борбата, но трябва да направим повече, за да променим хода на конфликта“, подчерта Рюте.
Слави Трифонов: Бойко, недей повече да се явяваш на избори
"Тъжно ми беше, колеги от ГЕРБ, днес да ви гледам. При избора България или Пеевски, вие избрахте Пеевски", написа Кирил Петков.