Нашето решение е лишето от емоции, калификации и субективно отношение към която и да е от медиите. Проверяваме целия медиен сектор. Емоциите са замъглили представянето на нашата проверка, заяви в „Здравей, България” по Нова телевизия говорителят на НАП Росен Бъчваров. "Медиите като стопански субекти са подложени на същия контрол, както всички останали. Проверяваме за скрити обороти и скрити данъци", уточни той.
Ще бъдат проверявани 54 печатни издания, а в близките седмици вероятно ще проверяват и онлайн издания.. „Проверяваме целия медиен сектор от гледна точна на един прост интерес на държавата – дали те са спазвали данъчния закон и дали има данни за избягване на облагане.Всяка година над 150 000 търговци са подложени на контрол от страна на НАП, медиите като стопански субекти са подложени на същия контрол, на който са подложени и всички останали”, обясни Бъчваров.


Коментари (0)