"Проблемите с превозвачите са от миналата година. Там, където сме първа страна от ЕС проверките понякога са 100%, което създава колони. Другите, които идентифицирахме са организационни и в следващите месеци ще бъдат решени-личен състав, липса на определен вид съоръжения. На "Кулата" ще им трети допълнителен кантар. От гръцка страна също се получават задръствания, но и буферната зона ще се използва за допълнителни проверки", съобщи пред бТВ министърът на транспорта Ивайло Московски.
Той припомни, че това са посоките с най-голям риск от нелегален трафик на нелегални мигранти и това усложнява ситуацията.
"Концесията не променя собствеността, така че летище "София" остава държавна собственост. Това е начин да се генерират инвестиции в сектора на транспорта. Нещо повече, предвижда се голямо авансово плащане", каза още той и заяви, че не приема начина, по който е била прекратена концесията за летището.
Московски съобщи, че това е начин да се намалят задълженията на железниците и категорично заяви, че държавният интерес е защитен напълно.
Министърът съобщи, че ще бъдат платени около 2 милиона за консултациите със Световната банка, поискана от служебното правителство.
"Процедурата ще бъде възобновено в средата на лятото", прогнозира Московски и призова БСП да не политизира една нормална икономическа процедура.
Според него Законът за пътищата трябва да бъде разделен на три части: първата да регламентира беозпасността, втората-обучението, а третата - техническите характеристики на превозните средства.
Още от България
Слънчево и малко по-топло
Атмосферното налягане още ще се повиши и ще бъде значително по-високо от средното за месеца.
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен