"Наливат се пари в т.нар медийни бухалки, които се славят с черните си кампании. Част от тези медии имат реномето на таблоидни медии, които не са известни със спазването на етични стандарти и не са подписали Етичния кодекс на българските медии", коментира пред БНР Иван Радев от Асоциацията на европейските журналисти.
Организацията огласи свое настояване да се разследва евентуален конфликт на интереси при сключването на договори с фирми и медии за комуникиране на българското председателство.
"Ако държавата разпределя обществени средства към медиите, не трябва да ги разпространява към такива медии, които получават огромна популярност благодарение на това че работят на много ниско масово ниво. Тези пари трябва да се използват за контрапункт, за една качествена, задълбочена журналистика", заяви той.
"От Асоциацията призовават премиера Бойко Борисов да вземе отношение и да се изясни дали зад това стои цялото правителство, или само Министерството на културата, защото се оказва, че пари за разяснителна кампания са достигнали до фирми, които по един или друг начин се свързват със сина на министър Вежди Рашидов", подчерта Радев.
Още от България
Според заместник-кмета Надежда Бобчева, няма риск от епидемия заради болничните отпадъци
Тя приветства решението на здравното министерство да се създаде междуведомствена група
АСБ за първия F-16: Сега е моментът Трета авиационна база да се именува на героя кап. Димитър Списаревски
Пристигането на първия български изтребител F-16 е точният момент правителството да даде на Трета авиационна база името на българския герой капитан Димитър Списаревски, заявиха от Атлантическия съвет на България.
Йордан Цонев: От „Възраждане“ отдавна мечтаят България да смени геополитическата си ориентация
България да бъде в семейството на ЕС е "не само геополитически избора, а ценностен избор"