24 Ноември, 2024

Километрични задръствания нервят шофьорите по пътя за Гърция

Километрични задръствания нервят шофьорите по пътя за Гърция

Километрични задръствания по пътя към Гърция. Колони от коли има и на Кулата, и на граничен пункт Маказа, а шофьорите чакат вече с часове, съобщава Нова ТВ.

Около 11:00 часа опашката от коли преди граничния пункт Кулата беше 2 километра. Вече е и по-дълга. Пунктът работи на пълни обороти, но големият поток от автомобили и засиленият контрол по границата след атентата в Истанбул доведоха до тези опашки.

След преминаването на самия пункт в т.нар. бразда между България и Гърция има още един километър опашка.

Огромни опашки има и на Маказа. Вече няколко седмици преминаването през граничния пункт през почивните дни се оказва кошмар.

Опашката от коли започна да се трупа още по изгрев слънце и прогресивно расте. Към обед колоната от автомобили беше до 2 км, а чакането е между 1 и 2 часа.

Причината е, че Маказа е най-прекият път към морето в Гърция за хората от Източна България, а и за хилядите румънци тръгнали натам. Той е вторият по натоварване на гръцката граница, въпреки че оттам минават само леки коли. В най-натоварените дни броят на колите стига близо 10 000. В същото време има само две трасета, а пътят е тесен, няма паркинги и заведения.

Ситуацията на Маказа ще остане такава през цялото лято. А разширяването на пункта, което би облекчило трафика, засега е само на етап идея.

Според информация на Гранична полиция трафикът е интензивен и на Калотина, и на Капитан Андреево.

Нормален е трафикът на българо-македонската и българо-румънската граница.

Сподели:

Дянков: За да влезем в еврозоната, ни трябва редовно правителство с редовен премиер

Без ГЕРБ не може да се състави редовно правителство

Станислав Балабанов, ИТН: Не сме готови да подкрепим Атанас Атанасов

Балабанов присмя на резервите на ДБ, че при управление с „Възраждане“ Путин ще подчини България

Слънчево и малко по-топло

Атмосферното налягане още ще се повиши и ще бъде значително по-високо от средното за месеца.