В интервюто за Си Ен Ен главният изпълнителен директор и президент на Фейсбук Марк Зукърбърг за пръв път поднесе извиненията си за недостатъците в политиката на социалната мрежа, заради които едно приложение получи достъп до личните данни на 50 милиона потребители на социалната мрежа без тяхно съгласие.
Той заяви, че вече няма съмнение, че Фейсбук и други големи технологични компании трябва да бъдат по-строго регулирани. Каза, че законодателите трябва да работят с фирмите, за да се прецени кои регулации са най-смислени..
Според него е добра идея да се задължат интернет компаниите да предоставят информация за лицата, които плащат за онлайн реклами. Това предложение се разглежда от Конгреса, след като стана известно, че руснаци са финансирали политически реклами по време на кампанията за президентските избори в САЩ от 2016 г., но това се узна едва след изборите.
Той каза, че ще се яви пред Конгреса, ако това бъде сметнато за необходимо, но отбеляза, че във Фейсбук има и други ръководни кадри, които отговарят за конкретни отдели и те са по-подходящи да предоставят на конгресмените исканата от тях информация.
Време е за повече регулации на технологичните фирми, тъй като те играят все по-важна роля в света и спомена, че трябва да се знае кой плаща за онлайн реклами, заяви Марк Зукърбърг, предаде Асошиейтед прес.
Време е за повече регулации на технологичните фирми, тъй като те играят все по-важна роля в света
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас