9 Ноември, 2026

МС постанови: Минимална месечна работна заплата е 460 лв

МС постанови: Минимална месечна работна заплата е 460 лв

С акта се отменя обжалваното пред Върховния административен съд ПМС №22 от 26.01.2017 г.

Министерският съвет прие постановление, с което потвърди определянето от 1 януари 2017 г. на минимална месечна работна заплата за страната в размер на 460 лв., съобщиха от правителствената пресслужба.
С акта се отменя обжалваното пред Върховния административен съд ПМС №22 от 26.01.2017 г. за определяне на минималната работна заплата за страната, действало досега. Правителството предприе необходимите действия за консултиране на проекта в Националният съвет за тристранно сътрудничество. За повишаването на минималната работна заплата от 460 лв. способстват икономическият растеж, устойчивите темпове на БВП през последните години, увеличаване броя на заетите и ръстът на средната работна заплата в страната. От 1 януари минималната работна часова ставка остава 2,78 лв.
Сподели:
Румънският премиер: Приветстваме подкрепата на ЕС за Черноморския център за морска сигурност,  изграждан с България

Румънският премиер: Приветстваме подкрепата на ЕС за Черноморския център за морска сигурност, изграждан с България

По думите му посещението на Фон дер Лайен е поредно доказателство за общата решимост на европейските партньори да засилят колективния отговор на предизвикателствата пред континента

Кабинетът на Радев тайно оттегли скандалния проект  за "вечната тайна" в ДАНС !

Кабинетът на Радев тайно оттегли скандалния проект за "вечната тайна" в ДАНС !

Точката беше под номер 30 в дневния ред на редовното заседание на Министерския съвет в сряда и изрично беше посочено, че вносител е министър-председателят.

Владимир Малинов е подал оставка като председател на газов хъб "Балкан"

Владимир Малинов е подал оставка като председател на газов хъб "Балкан"

Малинов беше освободен като изпълнителен директор на „Булгартрансгаз" в края на юли

Коментари (0)