Столична община се обяви срещу рекламите в София.
За целта се обмисля забрана за реклама в самия център. Планира се въвеждането на правила за билбордове, лед реклами и дори хладилници и витрини.
Оказва се, обаче че новите правила могат да засегнат не само бизнеса, но и собствениците на жилищни сгради, които към момента също печелят от реклама.
„Този визуален шум говори за един неподреден хаотичен визуален пазар. Нашето желание е да въведем ред в тази комуникация”, заяви пред Нова телевизия главният архитект на столицата Здравко Здравков.
Новата наредба предвижда по-малко билбордове, без брандирани фризери по тротоарите и ограничения при рекламите по фасадите.
Това означава, че малкият бизнес ще трябва да махне лепенките от витрините.
„Там, където е сърцето на стара София, забраняваме покривната реклама. Разбира се там, където тя е разрешена, ще изчакаме да изтекат договорите, постепенно ще изчезне”, каза още главният архитект.
Следете с Фактор
Свят
Част от дроновете Shahed, изстрелвани от Русия срещу Украйна, се пренасочват обратно
- 21:52, 27 Ноември, 2024
Свят
Няколко от кандидатите за администрацията на Доналд Тръмп са били обект на бомбени заплахи
- 21:03, 27 Ноември, 2024
Още от България
Бюлетините от 1777 секции ще бъдат преброени наново
За първи път Конституционният съд разпорежда проверка в такъв мащаб
Тома Биков: В историята на България има четири контрареволюции, последната се персонализира от Бойко Борисов
За него революциите в България винаги идват отвън, изненадващи са, променят целия политически ред и геополитическата ориентация на страната
МВнР: Отказите за издаване на визи за САЩ са намалели наполовина
„През последните месеци бяха положени значителни усилия в изпълнение на критериите за включване на България в Програмата за безвизово пътуване на САЩ."