Рекламните послания на КТБ през годините днес звучат по съвсем друг начин.
Трябва да признаем обаче две неща на копирайтърите, измислили рекламните послания на банката на Цветан Василев през годините: пророческо чувство и чувство за хумор.
Първата рекламна кампания на КТБ, изиграла значима роля за бързото и ясно позициониране на банката на финансовия пазар е "Заповядайте след първия си милион". Кампанията провокира много и достатъчно поляризирани мнения, но успя да постигне целта си – да оформи комуникационния профил на банката и да я направи вероятно най-отличимата финансова институция на българския пазар.
Вторият рекламен слоган е "Богатите също плащат" и "Пари при пари отиват"
Рекламите от тази кампания са за продукта преференциален безсрочен депозит, който по време на нейната реализация е с изключително изгодни лихвени условия. Тя е в унисон с тона на цялостната комуникация на банката по това време и използва достатъчно популярния и знаков български израз „пари при пари отиват" - една от крилатите фрази на банкера Буров . Кампания за карти VISA, която акцентира върху начина на живот на клиентите на банката. Рекламите показват идеята за удобството при плащанията, което предоставят картите - за тези, които могат да си го позволят.


Коментари (0)