"Общинският съвет определя на глобите за паркиране в зелени площи и тротоари. Това означава, че общината може да създаде отдел, за разлика от досегашното положение, където се създават предприятия. Това беше и причината да махнем термина концесии и остана обществена поръчка. От БСП", коментира Станислав Иванов от ГЕРБ.
"Проблемът беше в думичките "такса" и "цена". Колегите от ГЕРБ вкараха тези думички, за да отвлекат вниманието от дебата. Когато говорим за "такса" това трябва да бъде разходноориентирана и задължително трябва да постъпва директно в общинския бюджет", заяви Георги Сливенски от БСП.
По думите му, сега парите ще отиват в търговско дружество, което харчи парите за други цели-поддръжка и маркиране на улиците.
"Какъв е проблемът, когато говорим за дружество 100 процента собственост на общината. Тоест, общинските съветници ще контролират разходите, ще отговаря и за контрола върху дейността", аргументира се Иванов и добави, не целим вдигането на цените на глобите.
"Средствата сега отиват за дофинансиране на елетротранспорта, за да може да се задържи цената на билета", каза депутатът от ГЕРБ.
Още от България
МВнР: Отказите за издаване на визи за САЩ са намалели наполовина
„През последните месеци бяха положени значителни усилия в изпълнение на критериите за включване на България в Програмата за безвизово пътуване на САЩ."
Борислав Сарафов разпореди да се изискат незабавни действия във връзка със зачестилите случаи на насилие и хулиганство
В седемдневен срок магистратите, които наблюдават такива преписки и дела, трябва да изготвят доклади за хода на проверките и разследванията, които да представят на своите административни ръководители.
Директорът на "Галъп" Първан Симеонов напуска агенцията
"Решението е автономно мое"