КАТ - София остава огнище на корупция и прикриване на пътни инциденти. За това сигнализират до Faktor.bg пътни полицаи, които са станали свидетели на нарушения от настоящето ръководство, протежирано 4 години от ГЕРБ. Преди няколко месеца те разкриха, че в сектор „Регистрация на МПС“, в рамките на няколко месеца са регистрирани неправомерно над 30 броя товарни автомобили „МАН“. Далаверата е елементарна: Автомобилите се внасят в България в стандартния си вид. Желанието е те да бъдат регистрирани като „специален“ /сметосъбирач/, но за целта е необходимо да бъде удължена рамата, т.е. да бъде променена конструкцията на автомобила. Това по закон става с протокол от „Технотест“ или друга оторизирана фирма, която да удостовери, че не са опасни и отговарят на закона. В столичния КАТ обаче такива коли са регистрирани незаконно само с подпис и печат от полицейските полицейските инспектори Вътю Христов и Златко Златанов, твърдят бдителни техни колеги. Според тях далаверата не можа да остане незабелязана от ръководството и шефа Богдан Милчев, които просто са си затваряли очите за нарушението, или са били съпричастни с него. Това естествено поражда и съмненията за корупция и нерегламентирано събиране на тлъсти суми за регистрирането на специалните автомобили. Този път в сигнала до Faktor.bg служителите на КАТ – София са приложили и номерата на рамите на пет коли регистрирани незаконно:
WMAH20ZZZ2W046438;
WMAH20ZZZ2W046330;
CA0966TH-21.01.13;
CA2463TH-29.01.13;
OB2962BB.
Ако се направи една истинска проверка тези нарушения вероятно ще лъснат, твърдят информаторите и уточняват, че автомобилите с посочените рами се намират в София и Ловеч.
В същото време настоящият шеф на КАТ Богдан Милчев, който до вчера се хвалеше, че рита мач с Бойко Борисов и е много близък до МВР министъра Цветан Цветанов
сега обикалял партийните централи на партиите от новата тройна коалиция за да спазари шефското си място. От зор даже бил пропушил, твърдят колегите му. Милчев се представя като професионалист и човек от системата, но запознати припомнят, че отстраняването му от КАТ преди няколко години е свързано със скандалните разкрития около тогавашния шеф Илия Илиев, който бе разследван и съден за корупционни практики при регистрацията на МПС. Твърди се, че по делото като защитен свидетел е бил Богдан Милчев. Той бе върнат в КАТ и издигнат за шеф от Цветан Цветанов.
През миналата години службата бе обект на две проверки, по сигнали за нарушения и корупция. За ревизиите са изхарчени над 30 бона, но заради спуснатия политически чадър шефът Милчев остана невредим. Именно с него се свързват и няколко прикрити скандали и нарушения на пътя, свързани с бившия президент Желев и политиците Вежди Рашидов, Петър Корумбашев и скандален градски прокурор. Сега Милчев твърдял, че бащата на студентското предаване „Ку-Ку” имал да му връща за жеста.
За шефския пост в КАТ София се гласи и друг герой от близкото минало на тази специфична служба – Тенчо Тенев, който беше зам. шеф, а после за кратко и началник на най-големия КАТ в страната. Тенев бе докаран от града на бригадирите Димитровград за да оправи движението в столицата от Михаил Миков, министър в правителството на Станишев и тройната коалиция. Сега Тенчо Тенев вече редял свой екип и твърдял, че новият шеф на парламента е зад гърба му.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас