Проучването на Агенция ПИК показва ясно, че БСП са използвали личните данни на близо 2 млн. българи за агитация чрез телефонни обаждания. Все още не е ясно кой е авторът на подробна схема на указанията, с които са провеждани маркетинговите проучвания. Не изключено зад нея да стои съпругата на лидера на БСП - Моника Станишева или някой от "червените" пиар стратези. Разкритият сценарий, в който са въвлечени наетите служители, включва три варианта, които е трябвало да се спазват по време на разговора с "анкетирания".
По този "скрипт" можете да си направите извода дали това е било проучване, както твърдят от БСП или типична за инициаторите манипулация и черен ПР.
Това означава, че на изборите е имало тотална манипулация, каквато се случи и миналата година с Костинбродските бюлетини.
Още от България
Дянков: За да влезем в еврозоната, ни трябва редовно правителство с редовен премиер
Без ГЕРБ не може да се състави редовно правителство
Станислав Балабанов, ИТН: Не сме готови да подкрепим Атанас Атанасов
Балабанов присмя на резервите на ДБ, че при управление с „Възраждане“ Путин ще подчини България
Слънчево и малко по-топло
Атмосферното налягане още ще се повиши и ще бъде значително по-високо от средното за месеца.