Евгений Михайлов
ДПС и прокуратурата използваха една лична трагедия за политическите цели на Сараите!
Силата на пропагандата е велика! Подлостта, клеветата и низостта, използвани за политически цели, тровят живота ни вече много години и са изпитан метод на ченгесарско-комунистическата практика.
Няма как да бъде постигнат добър резултат за ДОСТ в кампания, която беше предшествана от трагична катастрофа с участието на председателя на ДОСТ и в кампания, която премина под мотото:
"Местан е виновен за катастрофата, при която загина дете!"
Три седмици националните медии и прокуратурата облъчваха публиката с това лъжливо внушение срещу само 20 минути право на отговор от Лютви Местан в един сутрешен блок на BTV и малко писания във фейсбук. Истината така и не можа да пребори целенасочената лъжа, която извираше отвсякъде.
До последния момент, включително и в изборния ден, сарайските глашатаи са обикаляли градовете и селата с въпроса: "Е, сега, за убиеца на бебето ли ще гласувате?". Подло ама целесъобразно, нали!?
Но кампанията отмина. Очаквам най-сетне прокуратурата да вдигне ембаргото над обявяването на резултатите от експеризата. Та нали забавянето вече си свърши работата? Истината ще излезе, колкото и да е късно и колкото и тя да не е изгодна за "специалния наблюдаващ прокурорски екип"!
Защото няма как да се изопачат вече
безспорно установените факти:
1) Колата на Местан е спряла на знак "СТОП" и не е отнела предимство!
2) Колата на Местан се е намирала в своята си лента на пътя в посока към Кърджали!
3) Колата на Местан е била ударена челно и в дясно от движещата се с далеч над разрешената скорост кола, идваща от Кърджали! Тази кола няма и сантиметър спирачен път!
4) Колата, движеща се от Кърджали, е навлязла с висока скорост в насрещната лента, пресичайки непрекъснати линии и маркировъчния остров, разделящ пътните платна блъснала е колата на Местан, и е прелятяла на още 50 метра извън пътя!
5) Майката и бебето са били на предната седалка без обезопасително детско столче!
6) Лютви Местан не е " нарушител - рецидивист" с 13 фиша и 2 наказателни постановления! Това се вижда от вече излизащите копия на документите на КАТ.
7) В периода 2013 г. - 2016 г. Местан не е шофирал, не е ползвал кола на ДПС, а е бил с охрана на НСО и е бил возен в кола на НСО!
8) Всичките 15, санкционирани нарушения, са извършени от коли и микробуси собственост на ДПС, карани от Мустафа Карадъйъ, други функционери на ДПС или техни шофьори!
9) Името на Лютви Местан фигурира във фишовете като материално отговорно лице на ДПС.
10) Комично е, че последният фиш, получен засега, е с дата 13 януари 2016 г., т. е. 20 дни след като Лютви Местан е изключен от ДПС! Най - вероятно и други, от все още неполучените копия на фишовете, ще се окажат от времето когато, Местан вече не е председател и няма нищо общо с ДПС.
Всички тези факти вече не могат да се скрият или преиначат.
Време е да излезе, дълго забавената експертиза.
Време е за отпадане на обвиненията. Време е всеки да си получи заслуженото. Време е за истината!
Да, ама... Изборите минаха... Цялата, изляла се мръсотия, си свърши работата.
Местан плати цената за нарушенията на Карадъйъ,
приписани от говорителя на Главна прокуратура на председателя на ДОСТ.
Подло е, че ДПС и прокуратурата използваха една лична трагедия за политическите цели на Сараите. Въпреки това политическо мародерство ДПС не успя да постигне целите си - мандатите им паднаха от 4 на 3, а гласовете от 400 000 на 300 000.
Време е за извинения! Дали...?
Евгений Михайлов
ДПС не успя да постигне целите си - мандатите им паднаха от 4 на 3, а гласовете от 400 000 на 300 000
Фактор Фактор
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас