Рекорден спад на интереса към "На всеки километър"
Към 14 часа интересът на зрителите към хитовите филми на есенния сезон скочи на 25%.
Най-висок продължава да бъде интересът към класиката на българското кино “Цар и генерал”. Билети за него са закупили 36% от всички, които са предпочели да отидат на кино, вместо за гъби. Червената романтика “На всеки километър” губи публика и събира вниманието на 15.5 % от зрителите.
“Време разделно” е предпочитаната продукция за 11% от киноманите. “Мъже в синьо” привлича интереса на 9.7% от публиката. 6.5% от зрителите са избрали “Последният войвода”, 5.2% - “Господин за един ден”, също толкова са и почитателите на “Великия диктатор”. Документалният филм “Човекът от народа” е предпочетен от 4.4% от зрителите.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас