"Мъже в синьо" гони по продажба на билети "Време разделно"
Интересът на българската публика към най-хитовите филми за сезона е 18% към 12 часа.
Най-голям продължава да бъде интересът към класическия български филм „Цар и генерал” – 34,5%. Повече от два пъти по-малко са посещенията за култовия по времето на социализма сериал „На всеки километър” – 17%. „Време разделно” е приковало вниманието на 11,5% от киноманите, „Мъже в синьо”- на 9.7%, „Последният войвода”- на 6.9%, „Господин за един ден”- на 5.5%, и „Великият диктатор”- на 4,9% и „Човекът от народа”- на 4.6%.
Другите прожектори са привлекли вниманието на 5.4% от зрителите.
Още от България
Бюлетините от 1777 секции ще бъдат преброени наново
За първи път Конституционният съд разпорежда проверка в такъв мащаб
Тома Биков: В историята на България има четири контрареволюции, последната се персонализира от Бойко Борисов
За него революциите в България винаги идват отвън, изненадващи са, променят целия политически ред и геополитическата ориентация на страната
МВнР: Отказите за издаване на визи за САЩ са намалели наполовина
„През последните месеци бяха положени значителни усилия в изпълнение на критериите за включване на България в Програмата за безвизово пътуване на САЩ."