Amazon обяви война на Netflix, съобщи CNN. Гигантът в онлайн търговията даде възможност потребителите да се абонират за нейната услуга за видео стрийминг, ставайки пряк конкурент на Netflix.
През последните години Amazon инвестира сериозно в създаването на собствено съдържание, но досега видеоуслугата беше достъпна само като част от пакета Amazon Prime, който включва и други услуги като безплатна доставка на стоки.
Сега потребителите ще могат да се абонират услугата Amazon Video, като цената за месец е по-ниска с $1 от тази на Netflix - съответно $8,99 и $9,99. Цени за услугата в Европа все още не са обявени, но по всяка вероятност те ще са по-ниски от тези на Netflix. Също така има и друго нововъведение - месечен абонамент за Amazon Prime, който в САЩ струва $10,99 (годишният абонамент е $99).
Amazon включва внушителен списък от оригинално съдържание във видеоуслугата си, като има собствени високобюджетни заглавия като "Човекът във високия замък", сериал, вдъхновен от едноименния роман на Филип К. Дик, в който пише за свят, в който нацистите са победили във Втората Световна война, както и автошоуто Top Gear, чието завръщане на екран е планирано тази есен.
Още от Свят
Украйна разработва няколко нови балистични ракети
Министърът на отбраната Рустем Умеров по-рано заяви, че към края на 2024 година или през 2025 година ще има информация за „мащабна ракетна програма“
През ноември Русия отбелязва рекордни загуби на жива сила и техника
Руската тактика вероятно ще продължи да води до големи загуби в бъдеще
Подробни планове на британски затвори изтекоха в "тъмната мрежа"
Има опасения, че ще бъдат използвани за контрабанда на наркотици и оръжия или за организиране на бягства