Интернет гигантът е новият топ бранд в класацията The BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, съобщава онлайн изданието AdWeek.
През изминалата година цената на бранда Google се е повишила с 40%. Така само марката Google вече струва 158.8 млрд. долара. Междувременно Apple губи 20% от цената си и вече е 147.8 млрд. долара.
На трето място е IBM с оценка 107 млрд. долара. Компанията е следвана от Microsoft с 90.1 млрд. долара. В останалите компании до десето място се нареждат съответно McDonald's, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro и Amazon. Онлайн хипермаркетът за пръв път влиза в топ 10.
Facebook записва скок с 10 места до 21-ва позиция. Стойността на бранда е 35.7 млрд. Най-голямо повишение на цената си обаче регистрира китайската компания Tencent. Нейният бранд е поскъпнал с 97% и вече струва 53.6 млрд. долара. Това й отрежда 14-о място в класацията. За пръв път места в Топ 100 намират и Twitter и LinkedIn, които са съответно на 71-во и 78-мо място.
Още от Свят
Писториус: Нахлуването на Путин в Украйна отдавна не е само регионална война
Необходимо е да се увеличат инвестициите в отбраната
Фон дер Лайен: Споразумението от COP29 бележи нова ера
Това споразумение ще даде възможност да се „стимулират инвестициите в енергийния преход и да се намалят емисиите на парникови газове“
След Сингапур Радев пристигна във Виетнам
Посещението на Радев ще започне със среща с общността на училите и работилите в България виетнамски граждани