6 Декември, 2025

Говорителят на Белия дом се извини за сравнението на Асад с Хитлер

Говорителят на Белия дом се извини за сравнението на Асад с Хитлер

Говорителят на Белия дом Шон Спайсър се извини за коментар по повод Башар Асад, който прозвуча като омаловажаване на нацисткия режим, предаде БТА.

"Най-искрено си признавам, че погрешка направих един неуместен и безчувствен коментар във връзка с Холокоста", каза Спайсър.

Гафа си Спайсър направи вчера, докато говореше за химическата атака в Сирия, за която Западът обвинява Асад. Той нарече сирийския президент по-лош от Хитлер и каза, че дори такъв отвратителен човек като Хитлер не е използвал химическо оръжие срещу народа си.

Лидерката на демократите в Камарата на представителите Нанси Пелоси заяви, че Спайсър трябва да бъде уволнен и президентът Доналд Тръмп трябва незабавно да се разграничи от думите му, предаде Ройтерс.

Стивън Голдстайн, изпълнителен директор на Центъра за взаимно уважение "Ане Франк", заяви, че Спайсър няма необходимата почтеност, за да заема поста на говорител на Белия дом и че Тръмп трябва да го уволни.

Нацистите убиха 6 милиона евреи по време на Втората световна война. Много евреи, както и други хора, бяха умъртвени в газови камери в концентрационните лагери на нацисткия режим.

Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.