Компанията "Гугъл" (Google) съобщи, че е започнала работа над система, която ще ограничава появата на реклами в сайтове с подвеждаща или невярна информация.
"Ще ограничаваме показванията на реклами на страници, които въвеждат в заблуждение или скриват от посетителите истинската информация, се казва изявление на пресцентъра на компанията.
В него се отбелязва, че тази стъпка се предприема заради набиращите популярност измислени новини, като тиражираната по време на изборите за президент в САЩ, в които се посочва, че Доналд Тръмп е събрал 700 хил. гласа повече от опонента си Хилари Клинтън. На практика Тръмп спечели най-много електорални гласове, но е втори при вота на гласоподавателите.
От "Гугъл" съобщават, че новата политика може да бъде задействана в най-скоро време.
Още от Свят
Украйна разработва няколко нови балистични ракети
Министърът на отбраната Рустем Умеров по-рано заяви, че към края на 2024 година или през 2025 година ще има информация за „мащабна ракетна програма“
През ноември Русия отбелязва рекордни загуби на жива сила и техника
Руската тактика вероятно ще продължи да води до големи загуби в бъдеще
Подробни планове на британски затвори изтекоха в "тъмната мрежа"
Има опасения, че ще бъдат използвани за контрабанда на наркотици и оръжия или за организиране на бягства