6 Декември, 2025

Изнесоха 50 тона конфети от Таймс Скуеър след празненствата

Изнесоха  50 тона  конфети  от Таймс Скуеър след празненствата

Петдесет тона боклук са били изнесени от района на площад Таймс Скуеър след новогодишната нощ. В  почистването на района са участвали в 26-камиони за боклук. До обяд  на 1 януари районът, където за честване на Нова година бяха се бяха събрали 1 милион души, с нищо да напомняше за празници.

По време на честването на Нова година от покривите на небостъргачите върху главите на хората се изсипаха стотици хиляди  многоцветни конфети. Церемонията в Ню Йорк е гледана по телевизията от повече от 1 милиард души по целия свят.

В навечерието на Нова година на Таймс Скуеър имаше грандиозен гала концерт. Празникът се проведе с обичайните строги мерки за сигурност. Наред с обичайните униформени патрули, в района имаше и стотици полицейски служители в цивилни дрехи. Хеликоптери и снайперисти по покривите допълваха картината на засилане охрана. На централния площад на града имаше и оборудване за откриване на радиация и бактериологичното заразяване.

На подстъпите към Таймс Скуеър имаше детектори за метал, пазителите на реда проверяваха чантите и раниците на хората, забранено беше да се носят спиртни напитки. Инциденти не бяха отчетени.

Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.