6 Декември, 2025

Конкурент на Меркел се закани да я детронира и прати у дома

Конкурент на Меркел се закани да я детронира и прати у дома

Ангела Меркел

Лайф-Ерик Холм като местно момче смята, че времената са се променили, особено след мигрантската криза

Водещият кандидат на партия "Алтернатива за Германия" в избирателния район на канцлера Ангела Меркел Лайф-Ерик Холм заяви, че на парламентарните избори на 24 септември ще я "детронира" и ще я "прати у дома", предаде Ройтерс.

От 1990 г. Меркел се кандидатира и е избирана за депутат от един и същ избирателен район в провинция Мекленбург-Предна Померания, макар че е израснала в Темплин - град в съседна провинция.

 

Хол, който е на 47 години, се представя като "местно момче", което силно се надява да "прати Меркел у дома".

"Тук Меркел беше много популярна, това е вярно. Но времената се промениха", каза той пред Ройтерс и заяви, че тя ще плати за решението си от 2015 г. да отвори границите на Германия за мигрантите. "Хората питат: какви ги върши тя?".

През 2013 г. Меркел спечели в този избирателен район с 56%. Сега обаче АзГ е окрилена от успеха си на регионалните избори в Мекленбург-Предна Померания миналата година, когато получи по-добър резултат от нейната партия, останала на трето място.

Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.