Военната операция в Сирия е топ тема за руските държавни медии, чиито репортажи показват чиста, точна и успешна война, чието отразяване изглежда като истинска наслада, коментира германският вестник Die Welt.
Руското министерство на отбраната изведнъж се превърна в отворена за медиите институция. Клипове, показващи въздушните удари на ВВС на Москва, и компютърни графики, изобразяващи траекторията на руските крилати ракети от Каспийско море до Сирия заливат публичното пространство от трибуната на ежедневни брифинги.
Пропагандата обаче не спира дотук. Модна столица, каквато с гордост се определя Москва, няма как да мине без адекватни тенденции и в облеклото. На метри от Кремъл се появи отвори врати нов бутик - "Армията на Русия", който предлага стоки в диапазона на военни дрехи до патриотични сувенири.
Тениските в бежов цвят - като този на руските военни униформи - са истински хит и се продават бързо, тръбят медиите в страната.
Посланието им е ясно - кампанията в Близкия Изток е истински повод за гордост на руснаците.
Пропагандната машина на Москва винаги е работила стриктно, но от началото на украинската криза и анексията на Крим бълва на пълни обороти. Сега, когато конфликтът в Източна Украйна затихва, Кремъл даде храна с интервенцията в Сирия, коментират от редакцията.
Още от Свят
Франция: Без червени линии в подкрепата за Украйна
"Всеки път, когато руската армия напредва с един квадратен километър, заплахата се приближава с един квадратен километър към Европа“
Сиярто в Истанбул: Унгария няма да остане без газ благодарение на Турски поток
Споразумението за транзит на природен газ през Украйна изтича през следващата година
СДСМ избра ново ръководство, има нов зам.-председател - Фани Пановска
"Поражението на изборите не е краят, а ново начало за партията"