6 Декември, 2025

Важна улика в дома на пилота, разбил самолета

Важна улика в дома на пилота, разбил самолета

Германската полиция е открила важна улика в дома на пилота Андреас Любиц, който е смятан за виновник за катастрофата на самолета на компанията Germanwings, съобщава вестник "Дейли мейл".

Детективите казали, че са направи важно откритие по време на четиричасовото претърсване на апартамента му, но че това не е предсмъртно писмо, пише вестникът.

"Снощи полицията извърши обиск в дома на семейство Любиц в малкото градче на север от Франкфурт и в апартамента му в Дюселдорф, иззети са компютри, лаптопи и други материали", отбелязва изданието. Пилотът живеел ту в апартамента си, ту в къщата на родителите си.

"Открихме нещо, което ще бъде подложено на изследване. Сега не можем да кажем какво е това, но то може да бъде много важен ключ към това, което се е случило.", казаха от полицията.

"Дейли мейл" посочва, че пилотът е бил в период на депресия.

Следователите смятат, че вината за катастрофата на 24 март е на Андреас Люлбиц, който е бил сам в кабината, след като колегата му излязъл. Любиц заключил пилотската кабина, за да поречи на командира на екипажа да влезе вътре, след което започва да снижава височината и накрая самолетът се разбива в планината.

Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.