Инциденти като този в Кресненското дефиле в Европа се преодоляват до 90 процента само ако има кантонери, но тези хора първи ги уволняват заради икономии на средства, каза пред БТВ Веселин Кирев, координатор на гражданска инициатива "Железопътен и релсов транспорт".
На един кантонер се падат по десетки километри да измине, което е физически невъзможно. Преди години на рисковите места се е правела специална сграда, където да стои кантонерът и да наблюдава. В такъв случай дори и да беше паднала тази скала, локомотивът е можело да бъде спрян по-рано на друго място, каза още Кирев. Тези инциденти ще се увеличат след построяването на магистрала "Струма", защото скалите се разцепват, прогнозира Кирев.
Още от Общество
Проф. Румяна Дечева: Има секции с избирателна активност по-висока, отколкото във времената на режима преди 1989 г.
Имаме много повече въпроси за изборите от онова, което КС може да разглежда, заяви експертът по изборни въпроси
Кънчо Стойчев: Борисов е най-подготвен, но в политиката има една граница - трябва да станеш от масата
Голяма част от работещите са назначени в общините. Тези хора са платен електорат, заяви социологът
Деян Кюранов: След пазарлъците за председател на НС ще се видят истинските намерения за правителство
Искат ново президентско служебно правителство и така до амина, заяви Кюранов