Базар на книгите и изкуствата е планиран на 6 юли в южния парк. Той е благотворителен кооператив, с което се подкрепят няколко различни каузи. В оставащите до 6 юли дни се търсят доброволци, които да помогнат за организацията на събитието.
Надежда Минчева и Диляна Дичева, които са доброволци към фондация “Бъдеще за таланти“, разказаха пред БНР за инициативата и дейността на фондацията.
„Подкрепяме каузи, свързани с развитието на деца и младежи в образование, в изкуство и т.н. До момента сме подкрепяли каузи на приятелски организации. Първото събитие (концерт и семинар) беше в подкрепа на училището за незрящи „Луи Брайл“. След това имахме няколко събития, посветени на менторската програма “Скритите таланти“, разказаха гостуващите.
„Една от водещите идеи на фондацията, освен да подкрепя каузи, е да допринесе за развитието доброволството в България, което е много забавно. Събитията са направени с много любов. Винаги се включват млади хора. Отделно това ти дава много голям опит, ако искаш да се занимаваш с организация на събития и освен това комуникационни умения и връзки. Просто е прекрасно!“.
За предстоящия базар на книгите в Южния парк дамите от фондация „Бъдеще за таланти“ обясниха:
„Имаме няколко издателства, които ни предоставят безвъзмездно книгите, които ние ще продаваме там. Отделно се включват и други хора, издателства, които на място ще продават. Имаме много хендмейт артисти, защото искаме да ги подкрепим. Знаем, че им е трудно, а изкуството е нещо хубаво“.
Те разказаха и за изискванията към доброволците, които могат да се включат в инициативата:
„Ние сме широко скроени. Нямаме абсолютно никакви предпочитания дали да е мъж, жена или някаква възраст. Всеки, който му се занимава и е свободен в този съботен ден и иска да бъде част от добра кауза, може да се включи“.
Ангажиментът е четири часа, разделен на две смени – сутрин и следобед. Доброволецът трябва да помага на участниците “примерно да си пренесат стоките“, коментираха още представителите на фондацията. Желаещите могат да се свържат с организаторите през страницата на събитието във Фейсбук.


Коментари (0)