Той обяснява, че в СЕМ получили десетки оплакналия от телевизионната реклама на „handy” – била гавра с историята ни.
„Брей, с хановете не можело, а с Мохамед и то не в реклама, а в карикатури (помните, нали?), можело. И наистина може, защото иначе историята ще победи иронията и с това и двете ще изчезнат.
Не съм забравил, че на мястото на мавзолея искаха да издигнат паметник на хан Аспарух, но много по-висок… Поне колкото статуята на Републиката, която е била там преди мавзолея в чест на победата в референдума (през 48-ма) на републиката над монархията.
Както е тръгнало, предстои референдум и за паметника на Аспарух, но не дали да го има (това Божидар Димитров ще реши), а дали проекта прилича на него или не. Въпросът за разлика от развитието на ядрената енергетика не изисква специализирана компетентност: взираш се в своя образ, докато видиш в огледалото хан и подгонен от видението гласуваш”, пише с ирония медийният експерт. Продуценти пък вече обявиха, че рекламата с хана е много блудкава, с ниски естетически качества, снимана в случайно студио и доста лош сценарий.
Още от Улицата
Полезно за шофьорите: Как да намалите горивото през зимата
Повече от съветите сигурно се знаят, но е добре да ги припомним
София изкара 171 снегорина през нощта, силният вятър събори дървета и строителни огради
Безброй боклуци по улиците от контейнерите и многото незавършени строежи
Претърсват дома на Киро Японеца